سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلش درایو ای دیتا UV310 ؛ شیک، ضد آب و با ظرفیت 64 گیگابایتی

فلش درایو ای دیتا UV310 ؛ شیک، ضد آب و با ظرفیت 64 گیگابایتی



کمپانی ای دی تا شب گذشته از یک فلش درایو یو اس بی جذاب رونمایی کرد که حاوی بدنه‌ی فلزی براق و بسیار شیک است و بر روی آن نیز لوگوی ADATA قابل مشاهده است. این درایو کمی طویل است و با ظاهر زیبای خود کاملا مناسب آن خواهد بود که بر روی لپ تاپ های فلزی گران قیمت نصب شود. هرچند ظاهر فلش درایو ای دیتا UV310 شبیه به فلش درایو فلزی ساخت شرکت سامسونگ نیست، اما آن از ظاهری نسبتا منحصر به فرد برخوردار است.

فلش درایو ای دیتا UV310 از آلیاژ فلز روی ساخته شده که روکش آن نیز توسط فرآیند سندبلاست ایجاد شده است. به نقل از شرکت ای دیتا این روکش ضد خش است، این بدان معناست که با کشیده شدن اجسام مختلفی نظیر کلید بر روی آن خشی نخواهد افتاد و می‌توانید آن را با خیال راحت درون کیفتان قرار دهید یا حتی به دسته کلیدهایتان وصل کنید. این فلش همچنین مقاومت بالایی را در برابر افتادن و یا شوک وارد شدن به خود خواهد داشت. در نهایت مقاومت در برابر آب، گرد و غبار استفاده از این محصول را همراه با یک اسپیکر بیسیم ضد آب در یک محیط خیس بسیار جذاب می‌کند.

در کنار بدنه‌ی فلزی، فلش جدید شرکت ADATA تنها 4.7 گرم وزن دارد تا آن نسبت به سایر رقبای خود به مراتب کم وزن‌تر باشد. ای دیتا می‌گوید که ساخت بدون هرگونه درز این فلش درایو بدان معناست که طراحی کلی آن نقاط ضعف را به حداقل رسانده است تا کاربرانی که قصد دارند اطلاعات بسیار مهمی را به یک فلش درایو انتقال داده و با خود حمل کنند، نسبت به سایر فلش درایوهای پلاستیکی از امنیت بالاتری برخوردار باشند.
هنوز قیمت فلش درایو ای دیتا UV310 مشخص نیست

لازم به ذکر است، فلش درایو ای دیتا UV310 از USB 3.1 همراه با سرعت 5Gbps پشتیبانی می‌کند و در مدل های 16 گیگابایتی، 32 گیگابایتی و 64  گیگابایتی به فروش خواهد رسید. متاسفانه در حال حاضر قیمت این محصولات مشخص نیست، اما انتظار می‌رود با ورود فلش های سری UV310 به بازار، سایر محصولات مشابه این شرکت افت قیمت پیدا کنند.