سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمام موجودی اپراتور کره ای از آیفون X در کمتر از 3 دقیقه به فروش


تمام موجودی اپراتور کره ای از آیفون X در کمتر از 3 دقیقه به فروش رفت

کره جنوبی خانه دو تن از مهم ترین رقبای اپل است، ال جی و سامسونگ. اما آیفون X اپل به فروشی بسیار موفق در کره جنوبی دست یافته و بعد از آغاز فروش در روز جمعه، تمام موجودی اپراتور مخابراتی SK Telecom در کمتر از 3 دقیقه به پایان رسید. این رقم را می توان با مدت زمان 20 دقیقه ای اتمام موجودی SK Telecom از آیفون 7 سال گذشته مقایسه کرد.

این اپراتور می گوید که مدل نقره ای رنگ آیفون سالگرد ده سالگی، محبوبیت بیشتری نسبت به تنها رنگ دیگر، یعنی خاکستری فضایی داشته و تنها در یک دقیقه تمام واحدها به فروش رفته اند.

در کره جنوبی، قیمت مدل 64 گیگابایتی آیفون X تقریباً برابر با 1237 دلار، در قیاس با قیمت 999 دلاری آن در آمریکا است. به همین خاطر، فروش بسیار سریع آیفون X در کره جنوبی جالب تر نیز هست. اگرچه مشخص نیست که SK Telecom چند واحد از آیفون جدید را برای فروش در اختیار داشته، تحلیلگران تخمین می زنند که اپل 150 هزار واحد از آیفون X را به این کشور فرستاده. و همه این اتفاقا، درست در حیاط پشتی سامسونگ و ال جی به وقوع پیوسته است.

با کاهش زمان عرضه آیفون X در بسیاری از کشورها به 2 الی 3 هفته، هر مشکلی که اپل در تولید انبوه این دستگاه داشته ظاهراً برطرف شده است. تحلیلگران معتقدند اپل 9 الی 12 میلیون واحد از پرچمدارش را طی هفته نخست عرضه فروخته است.