سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خریداران وان پلاس 5T برای دریافت اندروید اوریو باید تا سال آتی م


خریداران وان پلاس 5T برای دریافت اندروید اوریو باید تا سال آتی منتظر بمانند
دو روز پیش بود که کمپانی وان پلاس بالاخره از پرچمدار تازه «وان پلاس 5T» در نیویورک رونمایی کرد. گذشته از صحبت درباره قابلیت های تازه، قیمت گذاری و تاریخ عرضه، کمپانی چینی اعلام کرد که وان پلاس 5T همراه با اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج می شود.

این خبر برای بسیاری غافلگیرکننده بود و انتظار می رفت 5T همراه با ورژنی از OxygenOS عرضه شود که براساس اندروید اوریو توسعه یافته است. با این همه، وان پلاس ظاهراً نتوانسته سیستم عامل خود را در زمان مقرر آماده کند.
بنابراین دارندگان دو موبایل وان پلاس 5 و 5T چه زمانی می توانند منتظر دریافت به روزرسانی اوریو باشند؟نخستین بیلد رسمی این آپدیت «اوایل 2018» در دسترس قرار می گیرد. ضمناً اگر نمی توانید برای استفاده از قابلیت های نسخه هشتم سیستم عامل گوگل صبر کنید، می توانید نسخه آزمایشی آن را در فاز بتای عمومی دریافت کنید. این فاز، اواخر نوامبر برای وان پلاس 5 شروع می شود و دارندگان وان پلاس 5T هم باید تا اواخر دسامبر منتظر بمانند.
وان پلاس برنامه دارد یکی از نخستین تولیدکنندگانی باشد که اندروید 8.0 را در اختیار مشتریانش قرار می دهد؛ با این حال رقابت سختی در جریان است. سونی از همین حالا دو پرچمدار به بازار عرضه کرده که به صورت پیش فرض به اوریو مجهز هستند و از طرف دیگر، سامسونگ و نوکیا هم شدیداً مشغول آماده سازی این به روزرسانی برای موبایل هایشان هستند.